Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Pracownia grafiki komputerowej

Grafika komputerowa

Na pewno nie jesteśmy zwykła pracownią grafiki komputerowej. Nasza pracownia znaczy o wiele więcej. To projekt stworzony przez młodych ludzi dla których główną ideą jest uświadomienie sobie że za pomocą komputera i internetu można wyrazić siebie w sposób nie ograniczony, pobudzając przy tym wyobraźnię i swoją wrażliwość. Każde „dzieło” stworzone w tej pracowni jest poprawne i prawidłowe, co sprawia satysfakcję i poprawia samoocenę oraz wzmacnia pewność siebie.

Cele do których dążymy to rozwijanie zdolności plastycznych oraz tych związanych z posługiwaniem się komputerem. Pragniemy poprzez swoją pracę zdobyć praktyczne umiejętności korzystania z pakietów graficznych w takim stopniu, jaki umożliwi dalszą samodzielną pracę oraz przygotuję do pracy w zawodzie grafika komputerowego.

Umiejętność pracy w zespole oraz konstruktywne spędzanie czasu również jest dla nas ważne.

„Nie mam żad­nych ta­lentów - prócz na­miętnej ciekawości ” - Al­bert Ein­stein

 

 Program zajęć zawsze dopasowany jest do potrzeb i umiejętności wychowanków ale opiera się o zajęcia z zakresu:

  1. Zasady bezpieczeństwa w pracowni-  BHP, P.poż, pierwsza pomoc
  2. Formy i zasady kompozycjizasada złotego podziału, obramowanie, symbolika, linie prowadzące, równowaga, symetria.
  3. Fotografia, film, grafika, malarstwo, jako źródło przekazu podstawowe pojęcia, film i fotografia tradycyjna, film i fotografia cyfrowa, grafika i malarstwo, ekspozycja, kadr, ćwiczenia.
  4. Obróbka graficzna, poligraficzna, introligatorska, DTPgrafika komputerowa, multimedia, poligrafia, introligatorstwo.
  5. Grafika wektorowa obsługa programów graficznych elementy ekranu, rozpoczęcie pracy, rysowanie linii, rysowanie figur, obiekty wypełnienia, bitmapy, tekst, efekty dwuwymiarowe, efekty trójwymiarowe, strony www zapisy i eksportowanie, drukowanie.
  6. Grafika bitmapowa obsługa programów graficznych – zarządzanie kolorem, tworzenie plików, przestrzeń robocza, podstawowe informacje o obrazie, warstwy, zaznaczenia i maski, historia, kolory i tryby mieszania, warstwy korekcyjne, pędzle, retusz,wyostrzenia, filtry, tekst, gradienty, eksportowanie plików.
  7. Obróbka audio-video – poznanie schematu pracy, tworzenie prostej animacji za pomocą efektów i szablonów, animowanie tekstu, animowanie prezentacji multimedialnej, praca z maskami, renderowanie i tworzenie plików wyjściowych

hala PM GUMNISKA

hala zaprasza... kiedy, co?