Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Drugie życie reklam wyborczych

Wybierz ekologię - daj nam baner!

Z takim apelem do komitetów wyborczych zwracają się tarnowski Pałac Młodzieży  oraz Klub Seniora „Złoty Wiek”. Apel przewrotny, ale pożyteczny - szczególnie dla przestrzeni miejskiej zawłaszczonej ostatnimi czasy przez wszechobecne banery, plakaty i ulotki. Banery żyją kilka tygodni, a materiały z których powstały - kilkaset lat. Warto więc pomyśleć o ich ponownym wykorzystaniu - mówi Jerzy Kosiba, dyrektor Pałacu Młodzieży. I dodaje - Mamy wiele pomysłów jak dać banerom nowe życie. Advercycling i upcycling to nowe trendy w ekologii polegające na przetwarzaniu nieaktualnych reklam - banerów i plandek, na przedmioty codziennego użytku oraz zamienianiu śmieci w dzieła sztuki.

- Niewykluczone, że z pomocą naszych seniorów dzięki tej akcji powstaną oryginalne torby na zakupy, koszyki na drobiazgi, ale też nie wykluczamy innych, oryginalnych gadżetów – dodaje animator Klubu Seniora „Złoty Wiek” Grażyna Kondracka.

Organizatorzy zapewniają jednak, że przy artystycznym przetwarzaniu materiał zostanie objęty zasadą "wycinania" - tak by nikt nie zorientował się z jakiej reklamy pochodzi wzór.

Banery można dostarczać do Pałacu Młodzieży, od najbliższej środy do 5 grudnia, w godz. 9 – 15 do pok. 19.

 

hala PM GUMNISKA

hala zaprasza... kiedy, co?