Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rekrutacja

Terminy i zasady składania deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2024/2025

Rodzice/opiekunowie uczestników lub pełnoletni uczestnicy zajęć Pałacu Młodzieży w Tarnowie w bieżącym roku szkolnym (2023/2024), a chcący kontynuować zajęcia w wybranych obecnie pracowniach w przyszłym roku szkolnym (2024/2025) w terminie od 15 kwietnia do 6 maja 2024 r. składają  deklarację  kontynuacji uczestnictwa w zajęciach.

Deklaracje złożone po terminie, niekompletne bądź błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane. Wówczas uczestnicy składają wniosek o przyjęcie na zajęcia i biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach jak nowi kandydaci.

Poniżej przedstawiamy Państwu możliwości złożenia deklaracji kontynuacji uczestnictwa:

  1. Plik deklaracji dostępny jest w formacie PDF (do pobrania ) oraz w formie papierowej w sekretariacie i na portierni placówki ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów,

 

  1. Wypełnione deklaracje kontynuacji należy składać tylko i wyłącznie w formie papierowej:
  • do skrzynki podawczej ustawionej w holu Pałacu Młodzieży ul. Piłsudskiego 24,

w dniach 15.04 – 6.05.2024 r., w godzinach pracy placówki;

  • osobiście - bezpośrednio u nauczyciela prowadzącego zajęcia,


Zachęcamy do bezpośredniego dostarczania deklaracji do nauczyciela, co spowoduje, że zostanie ona na miejscu sprawdzona pod kątem formalnym.

Złożenie prawidłowo wypełnionej deklaracji jest równoznaczne z przyjęciem na zajęcia.

Dokumenty przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej nie będą rozpatrywane.

 

REGULAMIN PDF POBIERZ

HARMONOGRAM REKRUTACJI PDF POBIERZ

DEKLARACJA KONTYNUACJI  PDF POBIERZ

 

hala PM GUMNISKA

Hala Gumniska

hala zaprasza... kiedy, co?