Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

REKRUTACJA NA ZAJĘCIA DO PAŁACU MŁODZIEŻY NA ROK SZKOLNY 2020/2021

Szanowni Rodzice, Opiekunowie

Rozpoczynamy II etap rekrutacji na zajęcia do Pałacu Młodzieży na nowy rok szkolny 2020/2021.

Zapisy na zajęcia w placówce będą się odbywać od 1 czerwca do poszczególnych pracowni wykazanych w tabeli poniżej
z uwzględnieniem przedziału wiekowego – prosimy zwrócić na to szczególną UWAGĘ!!!

 

Poniżej przedstawiamy Państwu możliwości złożenia wniosku:

  1. Plik wniosku w formacie PDF (do pobrania poniżej) który należy wydrukować, wypełnić, podpisać i przesłać w postaci skanu/zdjęcia mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.do dnia 16.06.2020 r.

Formularz przesłany e-mailem będzie wymagał wydrukowania i dostarczenia podpisanego dokumentu w formie papierowej w terminie późniejszym, wyznaczonym przez placówkę, po zakończeniu zagrożenia epidemicznego.

WNIOSEK pdf - POBIERZ

2. Dla osób, które nie mają możliwości dostarczenia deklaracji w w/w sposób (patrz pkt.1), proponujemy skorzystanie
z pliku w formacie WORD (poniżej do pobrania), który po wypełnieniu (bez podpisu rodzica/opiekuna) należy przesłać w terminie do dnia 16.06.2020 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  z dopiskiem w mailu:

 

„Zobowiązuję się do uzupełnienia podpisu na przesłanym w załączeniu wniosku w terminie wyznaczonym przez placówkę”.

Formularz przesłany e-mailem będzie wymagał wydrukowania i dostarczenia podpisanego dokumentu w formie papierowej w terminie późniejszym, wyznaczonym przez placówkę, po zakończeniu zagrożenia epidemicznego.

WNIOSEK word - POBIERZ 

  1. Wniosek można także dostarczyć drogą pocztową na adres placówki: Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów z dopiskiem „Wniosek o przyjęcie na zajęcia do PM”, do dnia 16.06.2020 r. (liczy się data stempla pocztowego) Przesłanie wniosku w tradycyjnej formie nie wymaga dodatkowego potwierdzenia.

 

  1. Ostatnią możliwością jest przyniesienie wniosku do Pałacu Młodzieży: w holu Pałacu Młodzieży, w dniach 01-16.06.2020 r. w godz. 8.00 – 14.00, dostępna będzie skrzynka podawcza, do której można wrzucać podpisane deklaracje w wersji papierowej. Te wnioski również nie będą wymagały dodatkowego potwierdzenia.

 

Niezależnie od wybranej formy dostarczenia wniosku rekrutacyjnego placówka nie wysyła automatycznie odrębnych potwierdzeń otrzymanych zgłoszeń.


Zapraszamy do składania deklaracji.

 

Rekrutacja - inne dokumenty do pobrania:

Regulamin Rekrutacji PDF

Harmonogram rekrutacji PDF

Wniosek

hala PM GUMNISKA

hala zaprasza... kiedy, co?