Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rekrutacja

Terminy i zasady składania deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2024/2025

Rodzice/opiekunowie uczestników lub pełnoletni uczestnicy zajęć Pałacu Młodzieży w Tarnowie w bieżącym roku szkolnym (2023/2024), a chcący kontynuować zajęcia w wybranych obecnie pracowniach w przyszłym roku szkolnym (2024/2025) w terminie od 15 kwietnia do 6 maja 2024 r. składają  deklarację  kontynuacji uczestnictwa w zajęciach.

Deklaracje złożone po terminie, niekompletne bądź błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane. Wówczas uczestnicy składają wniosek o przyjęcie na zajęcia i biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach jak nowi kandydaci.

Poniżej przedstawiamy Państwu możliwości złożenia deklaracji kontynuacji uczestnictwa:

  1. Plik deklaracji dostępny jest w formacie PDF (do pobrania ) oraz w formie papierowej w sekretariacie i na portierni placówki ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów,

 

  1. Wypełnione deklaracje kontynuacji należy składać tylko i wyłącznie w formie papierowej:
  • do skrzynki podawczej ustawionej w holu Pałacu Młodzieży ul. Piłsudskiego 24,

w dniach 15.04 – 6.05.2024 r., w godzinach pracy placówki;

  • osobiście - bezpośrednio u nauczyciela prowadzącego zajęcia,


Zachęcamy do bezpośredniego dostarczania deklaracji do nauczyciela, co spowoduje, że zostanie ona na miejscu sprawdzona pod kątem formalnym.

Złożenie prawidłowo wypełnionej deklaracji jest równoznaczne z przyjęciem na zajęcia.

Dokumenty przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej nie będą rozpatrywane.

 

REGULAMIN PDF POBIERZ

HARMONOGRAM REKRUTACJI PDF POBIERZ

DEKLARACJA KONTYNUACJI  PDF POBIERZ