Terminy i zasady składania deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2024/2025
Rodzice/opiekunowie uczestników lub pełnoletni uczestnicy zajęć Pałacu Młodzieży w Tarnowie w bieżącym roku szkolnym (2023/2024), a chcący kontynuować zajęcia w wybranych obecnie pracowniach w przyszłym roku szkolnym (2024/2025) w terminie od 15 kwietnia do 6 maja 2024 r. składają deklarację kontynuacji uczestnictwa w zajęciach.
Deklaracje złożone po terminie, niekompletne bądź błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane. Wówczas uczestnicy składają wniosek o przyjęcie na zajęcia i biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach jak nowi kandydaci.
Poniżej przedstawiamy Państwu możliwości złożenia deklaracji kontynuacji uczestnictwa:
- Plik deklaracji dostępny jest w formacie PDF (do pobrania ) oraz w formie papierowej w sekretariacie i na portierni placówki ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów,
- Wypełnione deklaracje kontynuacji należy składać tylko i wyłącznie w formie papierowej:
- do skrzynki podawczej ustawionej w holu Pałacu Młodzieży ul. Piłsudskiego 24,
w dniach 15.04 – 6.05.2024 r., w godzinach pracy placówki;
- osobiście - bezpośrednio u nauczyciela prowadzącego zajęcia,
Zachęcamy do bezpośredniego dostarczania deklaracji do nauczyciela, co spowoduje, że zostanie ona na miejscu sprawdzona pod kątem formalnym.
Złożenie prawidłowo wypełnionej deklaracji jest równoznaczne z przyjęciem na zajęcia.
Dokumenty przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej nie będą rozpatrywane.
REGULAMIN PDF POBIERZ
HARMONOGRAM REKRUTACJI PDF POBIERZ
DEKLARACJA KONTYNUACJI PDF POBIERZ